amboi, eppy nmpk..?
of coz arr, aq da bley chill skung neyh...
relax dulu.., nnty study lg..
ahaks..skung ni arn.., aq suka sgt2...
sbb dia da bley keluar dri kotak yg aq kurung dia ari tu..
ahaks, dan...
ahaha, lawak lar....
nk tulis menda nih pun aq rsa cm nk tergelak..
tp arn.., nk
aq suka style rambut dia sekarang nih..!
sebab???
perlu sbb ker...?
suka aty aq la nk suka rambut dya pun..
tp, aq geram jgk sekarang nih...
first, rancangan aku ngn sowg kawan aq nih x mnjdik..
x pelah, maybe ada hikmah di sebalik semua ni...
second, geram gilerr ngn sowg bdx nih...!
suka aty dia ja nk buad cm2..
geram gilerr...
tp, nk buad cmna..budak2 mmg cmtu..
dah la, aq x larat nk membebel kt cni dah..
ohh yes, cerpen 2?
maybe, dlm waktu cuti skola nih maybe...
InsyaAllah, kalau Allah izinkan...
k lah, bye sume..!
Assalamualaikum...
No comments:
Post a Comment